لوگو

کاربرد کابل افشان

سیم‌های افشان کاربردهای وسیعی دارند. کابل افشان محصولی همه جانبه و مناسب برای پروژه‌های موقت و دائمی است. از این کابل برای کاربردهای زیر استفاده می‌شود:

در ساختمان

مهم‌ترین کاربرد کابل افشان را می‌توان در امور ساختمانی در نظر گرفت. این کابل در سیم‌کشی داخلی ساختمان جهت اجرای تأسیسات برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ساختمان‌های مسکونی گرفته تا اداری و تجاری، انتخاب کابل مناسب می‌تواند هم برای موارد ایمنی و هم عملکردی مورد استفاده قرار گیرد. در این میان، کابل افشان می‌تواند انتخاب مناسبی برای سیستم توزیع و انتقال برق ساختمان باشد.

در پمپ آب

کابل افشان به دلیل نرم بودن و کاربرد در فواصل کوتاه، گزینه مناسبی برای استفاده در پمپ آب است. بدین دلیل که پمپ آب فشار هیدرواستاتیکی دارد و این فشار منجر به نفوذ آب، به داخل کابل پمپ شناور از طریق منافذ ایجاد شده در سطح روکش می‌شود.

نشت آب حاوی املاح معدنی در اطراف کابل، باعث ایجاد آسیب شدید و بروز اتصالات در تجهیزات متصل به آن می‌شود. مقاومت کابل کاهش پیدا می‌کند و در نهایت، کارآیی خود را از دست می‌دهد. اینجاست که استفاده از یک کابل مناسب مانند کابل افشان در پمپ‌های آب می‌تواند به معنای مقاومت در برابر شرایط مخرب باشد.

در صنایع

استفاده از کابل افشان نوع قدرت در صنایع و نیروگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در صنایع که انتقال برق نیاز به جریان‌های فشار قوی دارد، کابل افشان باعث کاهش تداخلات سیگنالی شده و نیازهای عملکردی نیروگاه‌ها را برآورده می‌کند.

از مزایای کابل افشان در استفاده در نیروگاه‌ها و صنایع مربوط به برق، می‌توان به کاهش احتمال برق گرفتگی و حریق، مقاومت خوب در برابر شرایط بد آب و هوایی (رطوبت) و مقاومت بالا در برابر ضربه نام بُرد.

ویژگی‌های بارز کابل افشان
فروش عمده کابل آلومینیومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن

بستن
منو
دسته بندی ها
Call Now Button