لوگو
فروش عمده کابل آلومینیومی

فروش عمده کابل آلومینیومی

برق از جمله مهم‌ترین کشفیات بشر به شمار می‌رود. امروزه انتقال برق از نقطه‌ای به نقطه دیگر اهمیت بالایی پیدا کرده است. کابل‌های آلومینیومی کار انتقال برق را در خانه‌ها، شبکه‌های برق و هواپیماها انجام می‌دهند. ویژگی‌های بسیار زیاد کابل‌های آلومینیومی باعث افزایش کاربرد آن‌ها شده است. به همین دلیل است که برخی از افراد به دنبال کمپانی‌هایی می‌گردند که فروش عمده کابل آلومینیومی را در لیست برنامه‌های فروش خود داشته باشند. کمپانی رسانا کابل البرز، از جمله شرکت‌های تولید کننده کابل آلومینیومی در انواع مختلف است که امکان فروش عمده کابل آلومینیومی را به صورت مستقیم فراهم کرده است. برای شناخت بیشتر این کابل‌ها و آشنایی با انواع کابل آلومینیومی این مقاله از سایت رسانا کابل البرز را مورد مطالعه قرار دهید.

کابل آلومینیومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کابل‌های آلومینیومی، دسته‌ای از کابل‌ها هستند که در بازار فروش عمده کابل آلومینیومی وجود دارند. کابل‌های آلومینیومی در خطوط انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت، می‌توانند جربان برق را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل نمایند. این دسته از کابل‌ها، نسبت به کابل‌های دیگر قیمت مناسبی دارند.

به همین دلیل است که در بیشتر مواقع از کابل‌های آلومینیومی جهت انتقال نقطه به نقطه جریان برق استفاده می‌شود. در حالت کلی؛ از کابل‌های آلومینیومی برای توزیع برق ساختمان، خطوط انتقال نیرو، خطوط توزیع برق محلی و همچنین سیم‌کشی در برخی از هواپیماها استفاده می‌شود. یکی از نکات بسیار مهم در مورد کابل‌های آلومینیومی، مقاومت الکتریکی در آن‌هاست. در واقع؛ هرچه مقدار مقاومت الکتریکی کابل کم‌تر باشد، آن کابل استانداردتر است. کمپانی رسانا کابل البرز، بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده کابل‌ بوده و امکان فروش عمده کابل آلومینیومی را برای خریداران فراهم کرده است. از این رو؛ می‌توانید انواع مختلفی از کابل‌های آلومینیومی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری نمایید.

فروش عمده کابل آلومینیومی

شرکت رسانا کابل البرز

شرکت رسانا کابل آلومینیوم، حدود 6 سال است که در زمینه تولید کابل‌های فشار قوی و فشار ضعیف، کابل‌های مسی و همچنین کابل‌های آلومینیومی فعالیت می‌کند. این کمپانی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها جهت تولید انواع کابل استفاده کرده است. به همین دلیل است که محصولات این کمپانی به عنوان بهترین کابل‌ها به بازار عرضه می‌گردند. کمپانی رسانا کابل البرز از نیروهای متخصص استفاده کرده و در تلاش است تا کیفیت تولید داخلی کابل و سیم‌ها را بالا برده و رضایت صددرصدی خریداران را جلب نماید. این کمپانی به فروش عمده کابل‌ آلومینیومی پرداخته است. شما می‌توانید برای خرید عمده کابل‌های آلومینیومی به سایت رسانا کابل البرز مراجعه نمایید.

ویژگی‌های خرید کابل‌های آلومینیومی تولید شده توسط شرکت رسانا کابل البرز

کیفیت و استحکام بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات کمپانی رسانا کابل البرز به شمار می‌روند. این دسته از کابل‌ها برخلاف کیفیت و مقاومت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار شده‌اند. وجود ضمانت، خدمات پس از فروش و هم چنین رضایت مشتریان سبب شده است تا تمامی محصولات این کمپانی در سراسر کشور با سرعت بالایی فروخته شوند. نصب آسان، از دیگر ویژگی‌های‌ کابل‌های آلومینیومی کمپانی رسانا کابل البرز به شمار می‌روند. شرکت رسانا کابل البرز، امکان فروش عمده کابل آلومینیومی را برای کاربران فراهم کرده است. شما عزیزان برای خرید عمده این مدل از کابل‌ها می‌توانید به سایت رسانا کابل البرز مراجعه نمایید.

فروش عمده کابل آلومینیومی

مزایای استفاده از کابل‌های آلومینیومی تولید شده توسط رسانا کابل البرز

همانطور که گفتیم؛ وظیفه اصلی کابل، انتقال جریان الکتریکی است. در حالت کلی؛ کابل‌های برق از روکش، عایق و یک نوع هادی تشکیل شده‌اند. جنس هادی در کابل‌های آلومینیومی، فلز آلومینیوم می‌باشد. آلومینیوم دارای هدایت الکتریکی کمتر و مقاومت بیشتر از مس است. اما با انتخاب صحیح کابل آلومینیوم می‌توانید کارایی آن را در سیستم‌های توزیع برق افزایش دهید. رسانا کابل البرز از جمله کمپانی‌های تولید کننده انواع کابل است که با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب، کاربرد کابل‌های آلومینیومی در صنعت توزیع برق را افزایش داده است. در کمپانی رسانا کابل البرز، فروش عمده کابل آلومینیومی به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می‌پذیرد. شما می‌توانید انواع مختلفی از کابل‌های آلومینیومی را با قیمت عمده از این کمپانی خریداری نمایید.

انواع کابل‌های آلومینیومی در کمپانی رسانا کابل البرز

یکی از کابل‌های پرمصرف در صنایع الکتریکی، کابل‌های آلومینیومی می‌باشند. به همین دلیل بهتر است به کیفیت محصول توجه گردد. کابل‌های تولید شده توسط کمپانی رسانا کابل البرز، جزو باکیفیت‌ترین و بهترین کابل‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. اگر به مقدار زیادی کابل آلومینیومی نیاز دارید، بهتر است به قسمت فروش عمده کابل آلومینیومی در سایت این کمپانی مراجعه کنید. کابل‌های آلومینیومی انواع مختلفی دارند، از این رو؛ قبل از اقدام به خرید عمده این محصولات، بهتر است با انواع کابل آلومینیومی آشنا شوید تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. کابل‌های آلومینیومی که توسط کمپانی رسانا کابل البرز تولید می‌گردند، شامل موارد زیر می‌باشند!

کابل آلومینیومی خودنگه‌دار:

استفاده شده در سیستم‌های برق تک فاز و سه فاز

کابل آلومینیومی زمینی:

شامل انواع 2رشته، 3 رشته و 4 رشته‌ای بوده و در توزیع نیرو و برق‌رسانی کاربرد دارد.

  • کابل آلومینیومی 2 رشته: این دسته از کابل‌ها دارای 2 رشته هادی رسانا هستند. این کابل‌ها قیمت مناسبی داشته و هادی آن‌ها از دو رشته مفتولی آلومینیومی تشکیل شده است. فروش عمده کابل آلومینیومی 2 رشته در سایت رسانا کابل البرز، صورت می‌پذیرد.
  • کابل آلومینیومی 3 رشته: این کابل‌ها از 3 رشته هادی رسانا تشکیل شده‌ و برای کابل‌های فشار قوی، فشار متوسط و فشار ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • کابل آلومینیومی 4 رشته: این کابل‌های آلومینیومی از 4 رشته هادی تشکیل شده و در کابل‌های آلومینیومی فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته مهم درباره این دسته از کابل‌ها قیمت بالای آن‌ها در مقایسه با باقی کابل‌های 2 رشته‌ای و یا 3 رشته‌ای می‌باشد.

کابل آلومینیومی زره‌دار:

این دسته از کابل‌ها در زیر زمین و خارج از تاسیسات قرار می‌گیرند.

کابل‌های آلومینیومی فشار متوسط و هوایی از دیگر انواع کابل‌های آلومینیومی به شمار می‌روند.

فروش عمده کابل آلومینیومی

فروش عمده کابل آلومینیومی توسط کمپانی رسانا کابل البرز به خاطر ارسال مستقیم از این شرکت و حساسیت این کمپانی نسبت به استاندارد و مرغوبیت کالاها، توانسته است درصد بالایی از خواست مشتریان را برآورده نماید. آلومینیوم یک فلز بسیار سبک با استحکام نسبی و هدایت الکتریکی مناسب بوده و به عنوان یک رسانای پرکاربرد در کابل‌های قدرت مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت فروش عمده کابل آلومینیومی بر اساس واحد طول، تعیین می‌شود. بدیهی است که کابل‌های با متراژ بالا، قیمت بالاتری نیز داشته باشند. علاوه بر این‌ها بهتر است بدانید که کابل‌های فشار قوی نیز گران‌تر از کابل‌های فشار متوسط و فشار ضعیف خواهند بود. با توجه به نوسانات قیمتی در بازار، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت فروش عمده این دسته از کابل‌ها، با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

کاربرد کابل افشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن

بستن
منو
دسته بندی ها
Call Now Button